Selamlar, merak ettiğim bir şey var. Şimdi örnek vermek gerekirse bütçem 100$ ve vadeli işlemlerden 5x değerinde işlem açtım yani 500$lık buna göre açtığım işlem %1 arttığı zaman +5$ veya %1 azaldığı zaman -5$ gözükmesi lazım değil mi? Bende ise -1$ veya +1$ gözüküyor. Görsel:
Yukarıdaki görsele göre -7$ civarı olması gerekmiyor mu?