REOREO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arada bir boşluk var dün bende fark ettim. 10 dolar kalmıştı işlemlerde anormal derece pnl yanlışşı var konuştum sorun deniliyor ama önceden öyle değildi.
İlginç gerçekten ya ben mantığını anlamadım ya da bu işte bir sıkıntı var

hesapadim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
243.33 USDT fiyatından 643.24 USDT değerinde 2.64 BNB almışsınız
2.64 BNB şuan 242.71 USDT fiyatından 641.58 USDT ediyor
643.24 - 641.58 = 1.66 USDT zararınız var
Tamamdır şimdi anladım sanırım, 643$ aldığım bnbyi 659$ olduğu zaman satma emri verdim, arada 16$ fark oluyor ben binance'a 643$ ı iade edeceğim ve 16$ bana kalacak doğru mudur