Dün ve bugün Binance borsasına yüksek miktarda USDT giriş çıkışları oluyor.
Tetherin yaptığı açıklamalara göre Bu hareketler Binance ve kendi aralarında kontrollü bir zincirler arası değişim sebebiyle yapılıyor.
Bunun ana sebeplerinden birinin BUSDdan Tethere (USDT) geçişlerin yoğun olmasından kaynaklı olduğunu düşünüyorum.
https://twitter.com/CryptoPNZ/status...464482304?s=20
Tether (USDT) ve Binance Arasındaki Anormal Transferler
0
●192