Dün ve bugün
Binance borsasına yüksek miktarda
USDT giriş çıkışları oluyor.
Tetherin yaptığı açıklamalara göre Bu hareketler
Binance ve kendi aralarında kontrollü bir zincirler arası değişim sebebiyle yapılıyor.
Bunun ana sebeplerinden birinin
BUSDdan Tethere (
USDT) geçişlerin yoğun olmasından kaynaklı olduğunu düşünüyorum.
https://twitter.com/CryptoPNZ/status...464482304?s=20