Selamlar,
Gün içerisinde Abd New Yorktan adıma bir zarf geldi.
İflas mahkemesi göndermiş. BlockFi iflas ettiği için sanırım tek tek kişilere ulaşıyorlar.
Daha önce zarf gelen var mı mahkemeden ?
ABD İflas Mahkemesinden Posta(Kargo) Geldi - BlockFi
12
●1.240
- 01-03-2023, 13:09:56Bir kaç gün önce bende twitter'da gördüm bir çok kişiye göndermişler.
https://twitter.com/Coinmatik1/statu...27206738821123 - 01-03-2023, 13:31:28Twitterda ki arkadaşlar savunma yapacağız, yaptığımız işlemleri yazalım paramıza göz diktiler vb yazmışlar.Domainler adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Fakat bana gelen zarfta, BlockFi battığı için içeriden alacak param var mı diye soruyorlar.
Yine de eklemişler BU BİLDİRİMİ ALMIŞ OLMANIZ BİR ALACAĞINIZ OLDUĞU VEYA BORÇLULARIN VEYA MAHKEMENİN HERHANGİ BİR TALEPİNİZ OLDUĞUNA İNANDIĞI ANLAMINA GELMEZ. - 01-03-2023, 13:37:10İçeride yatırımı olanlar için tespit olabilir. Yatırımı olanlar ispatlayabiliyorlarsa kanıtlarıyla basvurabilir iflas mahkemesine.Baris13 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
içeride yatırımı olmayanlar için bir durum olacağını zannetmiyorum.