Baris13 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Twitterda ki arkadaşlar savunma yapacağız, yaptığımız işlemleri yazalım paramıza göz diktiler vb yazmışlar.

Fakat bana gelen zarfta, BlockFi battığı için içeriden alacak param var mı diye soruyorlar.

Yine de eklemişler “ BU BİLDİRİMİ ALMIŞ OLMANIZ BİR ALACAĞINIZ OLDUĞU VEYA BORÇLULARIN VEYA MAHKEMENİN HERHANGİ BİR TALEPİNİZ OLDUĞUNA İNANDIĞI ANLAMINA GELMEZ. “
İçeride yatırımı olanlar için tespit olabilir. Yatırımı olanlar ispatlayabiliyorlarsa kanıtlarıyla basvurabilir iflas mahkemesine.

içeride yatırımı olmayanlar için bir durum olacağını zannetmiyorum.