• 16-12-2022, 05:04:45
    #1
    Aktif olarak çekim yapan arkadaşlar varsa iletişime geçebilirler mi? Vergilendirme gibi şeyler hakkında birkaç sorum var.
  • 16-12-2022, 06:22:11
    #2
    Takip
  • 16-12-2022, 07:08:14
    #3
    Hocam vergi var mı bilmiyorum ama yüklü çekimde takibe alınıyorsun şüpheli işlem diye bakıyorlar ilk
  • 16-12-2022, 07:09:00
    #4

    Buyrun hocam
  • 16-12-2022, 07:10:47
    #5
    Yüklü çekimde sorun olabilir hocam. Takibe takılabilirsiniz.
    Çekim öncesi borsaya danışarak yaparsanız daha iyi olur.

    (Devamlı büyük işlemler yapıyorsanız banka ile sorun olmaz büyük ihtimal ama ilk veya arada yapıyorsanız sorun olabilir.)
  • 16-12-2022, 08:18:22
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Ne kadar yüklü mesela ? Sıfır sayısı önemli
  • 16-12-2022, 09:40:02
    #7
    Toolz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne kadar yüklü mesela ? Sıfır sayısı önemli
    Hocam minimum 500 k en düşük bence çünkü 500 k kolay çekim olmuyor Türklerin çoğunda
  • 16-12-2022, 09:46:25
    #8
    kertenkele01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yüklü çekimde sorun olabilir hocam. Takibe takılabilirsiniz.
    Çekim öncesi borsaya danışarak yaparsanız daha iyi olur.

    (Devamlı büyük işlemler yapıyorsanız banka ile sorun olmaz büyük ihtimal ama ilk veya arada yapıyorsanız sorun olabilir.)
    Hocam borsanın Türkiye de bir faaliyeti olmadığı için danışamıyorum, 6 senedir aktif olarak çekimlerim devam ediyor ama miktar yavaş yavaş yükselmeye başladığı için tedirgin oldum. Bankayı arayıp görüştüğümde bana açık açık yaptığınız işte yasal düzenleme olmadığı için bloke konma ihtimali yüksek dediler. Nerdeyse tüm bankalarla konuştum bir banka diğerlerine kıyasla daha anlaşılabilir ve açıktı. Bu parayı yasal bir hâle getirmenin bir yolu yok anladığım kadarıyla.
  • 16-12-2022, 12:46:00
    #9
    Crazyuse adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam borsanın Türkiye de bir faaliyeti olmadığı için danışamıyorum, 6 senedir aktif olarak çekimlerim devam ediyor ama miktar yavaş yavaş yükselmeye başladığı için tedirgin oldum. Bankayı arayıp görüştüğümde bana açık açık yaptığınız işte yasal düzenleme olmadığı için bloke konma ihtimali yüksek dediler. Nerdeyse tüm bankalarla konuştum bir banka diğerlerine kıyasla daha anlaşılabilir ve açıktı. Bu parayı yasal bir hâle getirmenin bir yolu yok anladığım kadarıyla.
    Parayı Türk borsasina yönlendirip cekseniz nasıl olur hocam