Crazyuse adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam borsanın Türkiye de bir faaliyeti olmadığı için danışamıyorum, 6 senedir aktif olarak çekimlerim devam ediyor ama miktar yavaş yavaş yükselmeye başladığı için tedirgin oldum. Bankayı arayıp görüştüğümde bana açık açık yaptığınız işte yasal düzenleme olmadığı için bloke konma ihtimali yüksek dediler. Nerdeyse tüm bankalarla konuştum bir banka diğerlerine kıyasla daha anlaşılabilir ve açıktı. Bu parayı yasal bir hâle getirmenin bir yolu yok anladığım kadarıyla.
Parayı Türk borsasina yönlendirip cekseniz nasıl olur hocam