kertenkele01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yüklü çekimde sorun olabilir hocam. Takibe takılabilirsiniz.
Çekim öncesi borsaya danışarak yaparsanız daha iyi olur.

(Devamlı büyük işlemler yapıyorsanız banka ile sorun olmaz büyük ihtimal ama ilk veya arada yapıyorsanız sorun olabilir.)
Hocam borsanın Türkiye de bir faaliyeti olmadığı için danışamıyorum, 6 senedir aktif olarak çekimlerim devam ediyor ama miktar yavaş yavaş yükselmeye başladığı için tedirgin oldum. Bankayı arayıp görüştüğümde bana açık açık yaptığınız işte yasal düzenleme olmadığı için bloke konma ihtimali yüksek dediler. Nerdeyse tüm bankalarla konuştum bir banka diğerlerine kıyasla daha anlaşılabilir ve açıktı. Bu parayı yasal bir hâle getirmenin bir yolu yok anladığım kadarıyla.