Bende en son eth vardı. Tümünü satıp Cake coin aldim.
Cake değeri şuan 3.74$
Sizce 15 20$ falan olur mu?
En yüksek gördüğü seviye 44 dolar.
Çaresizce tutuyorum bakalım. İnşallah boğa gelir.
Cake Coin Tutan Varmı? Pancake
3
●194
- 14-12-2022, 00:33:24Şimdi toplama zamanı ama BTC salabilir. Boğaya kadar tutan kazanır yani çöpler bile 10x yapıyordu zarardaysanız bekleyin.
- 14-01-2023, 21:58:54Geçen sene nisan aylarında ortalama 7 $ fiyatlardan 4000 $ lık aldım. 1 sene kilitle stake'e koydum. Bu coinin enflasyonu çok fazla beni biraz düşündürten nokta o aslında. Ama yinede iyi noktalarına geleceğine inanıyorumA.AY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle