• 14-12-2022, 00:25:29
    #1
    Bende en son eth vardı. Tümünü satıp Cake coin aldim.
    Cake değeri şuan 3.74$
    Sizce 15 20$ falan olur mu?
    En yüksek gördüğü seviye 44 dolar.
    Çaresizce tutuyorum bakalım. İnşallah boğa gelir.
  • 14-12-2022, 00:33:24
    #2
    Şimdi toplama zamanı ama BTC salabilir. Boğaya kadar tutan kazanır yani çöpler bile 10x yapıyordu zarardaysanız bekleyin.
  • 14-01-2023, 21:58:54
    #3
    A.AY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende en son eth vardı. Tümünü satıp Cake coin aldim.
    Cake değeri şuan 3.74$
    Sizce 15 20$ falan olur mu?
    En yüksek gördüğü seviye 44 dolar.
    Çaresizce tutuyorum bakalım. İnşallah boğa gelir.
    Geçen sene nisan aylarında ortalama 7 $ fiyatlardan 4000 $ lık aldım. 1 sene kilitle stake'e koydum. Bu coinin enflasyonu çok fazla beni biraz düşündürten nokta o aslında. Ama yinede iyi noktalarına geleceğine inanıyorum
  • 14-01-2023, 23:54:01
    #4
    Yatırım tavsiye değil. Elinde en sağlam projelerin coinlerini tutan kazanacaktır. Bu yıl 4 yılda bir gerçekleşen artış.