Bende en son eth vardı. Tümünü satıp Cake coin aldim.
Cake değeri şuan 3.74$
Sizce 15 20$ falan olur mu?
En yüksek gördüğü seviye 44 dolar.
Çaresizce tutuyorum bakalım. İnşallah boğa gelir.
Geçen sene nisan aylarında ortalama 7 $ fiyatlardan 4000 $ lık aldım. 1 sene kilitle stake'e koydum. Bu coinin enflasyonu çok fazla beni biraz düşündürten nokta o aslında. Ama yinede iyi noktalarına geleceğine inanıyorum