Alıntı
Aslına bakarsak bu tarz yorumları hiç takmıyorum. Neden mi? Çünkü, banane
Her koyun kendi bacağından asılır. Gelelim olayın aslına. Ben analiz yapmakla birlikte tahminlerime güveniyorum. Elbette hata payım olacak ama mümkün olduğunca doğru kararlar aldığımı söylemekte haksız sayılmam.
Bakın, Telegram kanalında neler yazmışım? İşte GERÇEK ANALİZ budur, sonuçları mağduriyetten korur.
NOT: Arkadaşlar paranızı kaptırmaktan bıkmadınız mı? Teknik analiz yalandır diye düşünmek yerine onu iyice öğrenmeye çalışın. Ama Twitter'daki palyaço tipli ve borsalardan referans & reklam vb. indiregandi tipli coinci takılanlardan değil. Doğru eğitici kaynaklara ulaşamadığınızı mı düşünüyorsunuz? Gelin ben öğreteyim. Kimseden tek kuruş beklentim yok ve ASLA ücretli eğitim satışım yok. Kimseden para istemem, kabul etmem.
