• 09-11-2022, 21:17:40
    #28
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ooo işte şimdi alım fırsatı herkes ekonomik çöküşe hazırlanıyor. Amerika'da bir çok zengin her şeyi satıp nakite geçiyormuş. En dipten toplayacaklar. Şuanda hepsinin istediği çöküşün yaşanması deli para kazanacaklar.
  • 09-11-2022, 22:06:44
    #29
    şuralardan toplamak lazım ama nakit yok kriptodaa içerideyiz.
  • 10-11-2022, 00:41:49
    #30
    yazıp-yazıp siliyorum...

    Neyse...
  • 10-11-2022, 01:03:23
    #31
    Bende düşsün de alayım diye bakıyorum. Btc 10bin dolara gelsin alıma geçicem.
    Çöktü mü çöktü ama bitmez bu iş.
  • 10-11-2022, 01:07:39
    #32
    çok iyi fırsatlar olacak yeni zenginler doğuracak bu iniş çıkışlar, ümidi kesen arkadaşlara tavsiyem 10 yıl geri gidip bir baksın mtgox olayına öyle gelip burada çöktü bitti desin