• 09-11-2022, 17:27:49
    #19
    Serdarbagbasi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İyi ki ekonomist felan değilsin, yoksa milletin canını alırmıştın. İlk defamı çakılıyor 2 güne düzelir. Niye milleti panik yaptırmak için caba gösteriyorsun. Ayrıca eğitimin ne çok merak ettim.
    Milletin canını alırmıştın
  • 09-11-2022, 18:05:45
    #20
    Olan küçük yatırımcıya oluyor
  • 09-11-2022, 18:48:23
    #21
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    2023 ilk çeyreği bilemedin ikinci çeyreğinde faiz sabitlemesiyle başlayip faiz düşürümesiyle devam edecek süreçte ciddi manada hareketlenme yaşanacak. 5 6 ay içinde güzel yerlere gelir en azindan zarari kapatacağini umuyorum.
  • 09-11-2022, 19:57:50
    #22
    Sanki ilk defa düşüyor, çakılıyor gibi yazmışsınız.
    Daha önce kaç kere dibi gördü. Bir daha yükselmez demek için daha çok erken. 5 yıl sonrada aynı olursa o zaman diyebilirsiniz belki.
    Nerden biliyorsunuz belki "keşke zamanında alsaydım" dediğiniz zamandayızdır.
  • 09-11-2022, 20:29:26
    #23
    kertenkele01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sanki ilk defa düşüyor, çakılıyor gibi yazmışsınız.
    Daha önce kaç kere dibi gördü. Bir daha yükselmez demek için daha çok erken. 5 yıl sonrada aynı olursa o zaman diyebilirsiniz belki.
    Nerden biliyorsunuz belki "keşke zamanında alsaydım" dediğiniz zamandayızdır.
    Normalde yükselmesi gerekirdi ama tam yükselis yapacağı dakikada planlı olarak ftx borsası çökertildi, sol ve ftt nin yaptığı düşüşe bir bakın isterseniz.
    Yani bu coinlerdeki 2x girsem en fazla nereye kadar düşebilirki diyenler, spotta ciddi zarar görüp içerde kalanlar vs. parasını çekmek isteyenlerin talep edildi butonuyla karşılaşmaları insan kafayı yer bu kişilerin yerinde olsa. Ben bile okadar binance yazılımı geliştirdim canım çok sıkılıyor piyasadaki güven yok edildiği için.
    Yani keşke zamanında alsaydım denilecek zaman değil çünkü ortada cz tarafından yapılan çok açık bir manipülasyon var bunun acısı bir yerden çıkacaktır.
  • 09-11-2022, 20:44:58
    #24
    Üyeliği durduruldu
    bitcoin 1 dolar olsa bile işlevini sürdüreceğinden 1 dolar olsa bile şaşırmamak gerek.
  • 09-11-2022, 20:52:52
    #25
    Her düşüşün bir çıkışı olur.Dünyada güç savaşı olduğu sürece kara paraların aklanması gereken yere birşey olurmu ? olan fakire fukaraya olur oda stabil 100 liralık abi.
  • 09-11-2022, 20:55:58
    #26
    EXE61 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Her düşüşün bir çıkışı olur.Dünyada güç savaşı olduğu sürece kara paraların aklanması gereken yere birşey olurmu ? olan fakire fukaraya olur oda stabil 100 liralık abi.
    Sen de haklısın kardeşim
  • 09-11-2022, 21:16:00
    #27
    kime göre neye göre battı ?