Sanki ilk defa düşüyor, çakılıyor gibi yazmışsınız.
Daha önce kaç kere dibi gördü. Bir daha yükselmez demek için daha çok erken. 5 yıl sonrada aynı olursa o zaman diyebilirsiniz belki.
Nerden biliyorsunuz belki "keşke zamanında alsaydım" dediğiniz zamandayızdır.
Normalde yükselmesi gerekirdi ama tam yükselis yapacağı dakikada planlı olarak ftx borsası çökertildi, sol ve ftt nin yaptığı düşüşe bir bakın isterseniz.
Yani bu coinlerdeki 2x girsem en fazla nereye kadar düşebilirki diyenler, spotta ciddi zarar görüp içerde kalanlar vs. parasını çekmek isteyenlerin talep edildi butonuyla karşılaşmaları insan kafayı yer bu kişilerin yerinde olsa. Ben bile okadar binance yazılımı geliştirdim canım çok sıkılıyor piyasadaki güven yok edildiği için.
Yani keşke zamanında alsaydım denilecek zaman değil çünkü ortada cz tarafından yapılan çok açık bir manipülasyon var bunun acısı bir yerden çıkacaktır.