ooo işte şimdi alım fırsatı herkes ekonomik çöküşe hazırlanıyor. Amerika'da bir çok zengin her şeyi satıp nakite geçiyormuş. En dipten toplayacaklar. Şuanda hepsinin istediği çöküşün yaşanması deli para kazanacaklar.