• 06-11-2022, 23:54:30
    #1
    Sitelerinde geri sayım koymuşlar. Mail atıp sordum onlar da aynı şeyi dedi. BMEX Token 11 Kasım 2022 Türkiye saati ile 04:00'da ticarete açılıyor.


    Gözümüz aydın 1 yıl bekledikten sonra ticarete başlıyor.

  • 07-11-2022, 00:39:16
    #2
    Acaba kaçtan çıkacak gerçekten çok merak ediyorum 20 tane falan var 😂
  • 07-11-2022, 00:43:09
    #3
    10 adet var , şöyle bi 50 dolar olsa güzel olur :=))
  • 07-11-2022, 00:52:09
    #4
    Airdroplardan Para Kazanılır Mı?; içeriğinde Güncel Airdrop Listesi 2022 ve 2023 yılı için verilmiş, listede Bmex ve pek çok proje var. Sanırım 80 Bmex'e kadar airdroba çıkacağı konuşuluyor. Heybeye atıp biraz bekleyelim bakalım

    Kaynak: https://beyazfinans.com/
  • 07-11-2022, 01:03:19
    #5
    Kaannkabil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Acaba kaçtan çıkacak gerçekten çok merak ediyorum 20 tane falan var 😂
    1 dolar ve üstü olursa çok iyi olur 1300 tane var bende. Ama fiyasko da olabilir. Sürpriz yumurta gibi düşün 😂

    baserweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    10 adet var , şöyle bi 50 dolar olsa güzel olur :=))
    Valla 5 dolar olsa sokakta bağırarak gezerim 😂 😂
  • 07-11-2022, 02:29:19
    #6
    İlk dağıtıldığında azar azar veriyorlardı... Sonraki airdroplarda daha yüksek adetlerde dağıtmaya başladılar. İlk başlardaki gibi devam etseydi yüksek olacağını düşünüyordum şimdi ne olur kestiremiyorum.

    Bende de bi xxx adet var ama acaba listelendiği gibi direk elden çıkartsak mı, yoksa bir süre elde tutsak mı bilemiyorum.

    (ytd.)
  • 07-11-2022, 15:53:18
    #7
    Ben forumdan çok uzun zaman önce birisinin referansı ile üye olmuştum. 15 BMEX vardı sanırım hesabımda, 10 USDT'yi de işlemlerde harcamıştım.

    BMEX tokenin ben ilk başlarda çok düşük fiyattan piyasaya çıkacağını düşünüyorum. 0.01 veya 0.1$ bekliyorum. Fakat uzun vadede iyi bir yükseliş bekliyorum. Özellikle kendi borsa tokeni için daha çok kampanya ve stake kampanyası açarlarsa ilerde beklediğimiz 5-10$ lara gelebilir. Ama ilk çıkışla birlikte hiç umudum yok. Bu benim şahsi düşüncem.
  • 08-11-2022, 08:48:04
    #8
    gencprens adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İlk dağıtıldığında azar azar veriyorlardı... Sonraki airdroplarda daha yüksek adetlerde dağıtmaya başladılar. İlk başlardaki gibi devam etseydi yüksek olacağını düşünüyordum şimdi ne olur kestiremiyorum.

    Bende de bi xxx adet var ama acaba listelendiği gibi direk elden çıkartsak mı, yoksa bir süre elde tutsak mı bilemiyorum.
    (ytd.)
    Hocam tamamen kendiniz karar vermelisiniz. Akıl vermek gibi olmasın ama birilerinin dedikleriyle hareket etmeyin.


    KoS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben forumdan çok uzun zaman önce birisinin referansı ile üye olmuştum. 15 BMEX vardı sanırım hesabımda, 10 USDT'yi de işlemlerde harcamıştım.

    BMEX tokenin ben ilk başlarda çok düşük fiyattan piyasaya çıkacağını düşünüyorum. 0.01 veya 0.1$ bekliyorum. Fakat uzun vadede iyi bir yükseliş bekliyorum. Özellikle kendi borsa tokeni için daha çok kampanya ve stake kampanyası açarlarsa ilerde beklediğimiz 5-10$ lara gelebilir. Ama ilk çıkışla birlikte hiç umudum yok. Bu benim şahsi düşüncem.
    Ben de öyle düşünüyorum çünkü millet 1 yıldır kasıyor. Yani en azından ben öyle yaptım.
  • 08-11-2022, 09:42:37
    #9
    X.XXX adet bende var umarım değerli birşey olur.