Ben forumdan çok uzun zaman önce birisinin referansı ile üye olmuştum. 15 BMEX vardı sanırım hesabımda, 10 USDT'yi de işlemlerde harcamıştım.
BMEX tokenin ben ilk başlarda çok düşük fiyattan piyasaya çıkacağını düşünüyorum. 0.01 veya 0.1$ bekliyorum. Fakat uzun vadede iyi bir yükseliş bekliyorum. Özellikle kendi borsa tokeni için daha çok kampanya ve stake kampanyası açarlarsa ilerde beklediğimiz 5-10$ lara gelebilir. Ama ilk çıkışla birlikte hiç umudum yok. Bu benim şahsi düşüncem.