• 07-10-2022, 01:11:10
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Selamlar.

    Tron ağına bağlı stabil coin usdd bir kaç arkadaşında uyarısıyla baktığımda çok yüksek stake oranları yapıldığını farkettik.
    Örneğin USDT/USDD olarak liquid farm üzerinde ortalama yıllık stake %60-65 bandında.
    Bu çok yüksek bir oran, yani düşünün 1000 dolar paranız 1 sene sonra 1600-1650 dolar bandında.
    Aklıma nedense luna vakası geldi, nedense içimden 2.bir luna vakası yaşanıcak gibi bir şey geçiyor.
    Nerede %60-65 verildiğini paylaşmayacağım kimsenin mağdur olmaması açısından dikkatli olmakta yarar görüyorum açıkcası kimsenin zarar görmesini istemiyorum.

    Teşekkürler.
  • 07-10-2022, 01:14:09
    #2
    Hocam cake uzun süreler ortalama %400 civarı faiz dağıttı, bilemiyorum.
  • 07-10-2022, 10:39:27
    #3
    Bu kadar yüksek faizi eğer offical havuz paylaşıyorsa büyük patlama yakında gelir. Yok eğer offical harici validatörler paylaşıyorsa muhtemelen bir kaçma vakası da yaşanacaktır.
  • 07-10-2022, 21:32:54
    #4
    Fernweh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam cake uzun süreler ortalama %400 civarı faiz dağıttı, bilemiyorum.
    Selamlar.

    Cake muhtemelen farklı bir coin üzerinde dağıtım yapmıştır hocam, Stabil coinde %400 vermesi imkansız, stabil olmayan coinlerde %1000-4000 arası da değişim oluyor, ancak dediğim gibi stabil olmayan coinler.
    Benim konuda paylaştığım şey tron ağına bağlı stabilcoin USDD ve bildiğimiz tether olan USDT hakkında.
    Örneğin, 1000 $ paranız var, USDD/USDT paritesinde liquid farm yaptığınızda tabiri caiz ise 500 $ / 500$ şeklinde pay ayarladığınızda 1 sene sonra paranız 1600 - 1650 $ bandında olacak.
    Bu oran çok yüksek bir oran hocam, Tron ağı bu aradaki farkı nasıl besleyecek merak ediyorum, Umarım luna vakası tekrardan canlanmaz.

    Teşekkürler.
    oflibaba adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu kadar yüksek faizi eğer offical havuz paylaşıyorsa büyük patlama yakında gelir. Yok eğer offical harici validatörler paylaşıyorsa muhtemelen bir kaçma vakası da yaşanacaktır.
    Selamlar.

    Bu paylaşımı direkt olarak usdd ağı vermiyor hocam, Tron ağına bağlı swap servisi veriyor, Yani direkt olarak usdd ağı değil, Tron ağına bağlı swap servisiyle çalışıyorsunuz.USDD Stabilcoinde zaten tron ağına bağlı bir stabil coin.
    Bu aradaki farkı nasıl sağlayacaklar merak ediyorum, Sağlayamazlarsa 2. bir luna vakası patlaması an meselesi gibi, Bir çok haber sitesindede buna yönelik bir yazı göremedim açıkcası.

    Teşekkürler.
  • 10-10-2022, 12:49:07
    #5
    Trx temel olarak sağlam bir proje değil. Bence de 2. luna vakası olarak tarihe geçecek 3-4 aydır patlamasını bekliyorum. Shortlamak için :d
  • 10-10-2022, 19:27:17
    #6
    Belirttiğiniz APY 'yi veren yerin sorumluluğu değilmi bu. Tron' la ne alakası var. Bugün bende bir DeFi PLATFORMU açıp usdd için %100 APY verebilirim. Bu benim işgüzarlığım olur. Bahsettiğiniz yer direkt Tron kurucularına bağlı bir yerse onu bilemem tabi.