• 16-09-2022, 03:10:28
    #1
    Kendi fikrimdir yatırım tavsiyesi değildir.
    Takip ettiğim bir indikatör Usdt Dominance'de Buy Sinyali yaktı.
    Bu tarz indikatörlerin her sinyali başarılı değil elbette ama totalde bu indikatör nezaman usdt dominance de buy sinyali yakmışsa, Ondan sonra düşüş yaşanmış.
    Usdt Dominance Yükseliş = Kriptolarda düşüş
    Usdt Dominance Düşüş = Kriptolarda yükseliş

  • 16-09-2022, 03:16:01
    #2
    Garibanın yüzü gülür mü ?
  • 16-09-2022, 03:17:21
    #3
    Çok kafa yormaya gerek yok , dolar tüm dünya ekonomilerini ezmeye devam ettiği sürece btc de ezilicek . Analiz ws pek bir önemi kalmadı
  • 16-09-2022, 03:19:13
    #4
    Bu iş kumara çok benziyor ne kadar analiz edersen et ayı mıdır boğa mıdır bir anda geliyor bırak kar etmeyi elindekindende oluyorsun. Bence en iyisi hiç bulaşmamak
  • 16-09-2022, 03:23:46
    #5
    Merge güncellemesi ile altcoinlerde ben hareketlilik bekliyorum açıkçası... Gördüğüm kadarıyla ETH'de değer kaybı da yaşandı, SOL tarafında bir pump bekliyorum ama hadi hayırlısı...
  • 16-09-2022, 03:51:11
    #6
    Düşüşte kar edemezseniz yükselişte amorti olursunuz, bu piyasanın bağlı olduğu hiçbir yer yok büyüklerin küçükleri avladığı yer, günlük al sat yapmadan kazanç sağlayan sadece bu kumarda şanslı olanlar.

    Buraya da eski bir mesajımı bırakıyorum.