Şimdi burada da fikirlere talip olanlar var, normalde özel mesaj olarak atacaktım buraya atıyorum.

Ben yazılımcı olarak bir bot geliştirdim, belirli algoritmalara göre al-sat yapıyor,

Botu coinlerin 1 yıllık verilerini indirerek yazdım (backtest yaparak),

Botun yıllık getirisi ortalama %2300 ila %10000 arası,

Peki böyle bir botun var neden sen kullanmıyorsun diyebilirsiniz, botu spot alım satım olarak yazdım yani vadeli bir işlem yapmıyor, algoritmaya göre de en az 5 coin ile işlem yapması gerekiyor ve spotta her coin için en az 100 dolar olması lazım (borsalarda en az alım 10 dolar olduğu için),
Yatırım aldım 1000 dolar ve güzel ilerliyordu ki fed faizi açıklandıktan sonra botta olan coinlerden bir tanesi de LUNA coindi, 100 dolardan 0,00001'e kadar düştü ki bunu hesaba katmamıştım (Luna coin piyasadaki ilk 10 coin arasındaydı ve böyle bir şey hiç olmamıştı),
Velhasıl kelam yatırımcı zarar ettiği için çıkmak istedi ve projem de ortada kaldı,

Bot tamamen spot alım satım yapıyor ve para sizin kendi hesabınızda duruyor bana API veriyorsunuz (yani kodlarla erişmeme izin), API izinlerinde de sadece spot alım satım izni veriyorsunuz yani sadece al sat yapabiliyorum.

Botumdan çok eminim defalarca verileri indirip testler yaptım ve 1 yılın sonunda en düşük %2300 kar bırakıyor.


İlgilenirseniz veya bilgi almak isterseniz iletişime geçebilirsiniz.