Borsalarla ilgili soru (yardım) ???
5
●94
- 14-08-2022, 14:21:32Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Arkadaşlar borsalarda aylık atıyorum 60bin dolar işlem sınırı var... Bizim de coin yükseldi ve ya trade şle bunu doldurduk. Sırıda kesiyolar mı artık işlem yapılamıyor mu... Bu sorunu nasıl aşıyorsunuz
- 14-08-2022, 14:23:10Hangi borsada işlem limiti var hocam . Benim bildiğim sadece yatırma ve çekme işlemlerinde limit bulunuyor
- 14-08-2022, 15:17:34Bir sonraki kademeye geçmek için oradaki miktar kadar işlem hacmi olması gerekiyor. Bu bir limit değil yani oradaki miktardan fazla yapamazsınız anlamına gelmiyorkonurhanhoca adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-08-2022, 15:29:17Bilgi için teşekkürlerkeremyagan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
