Arkadaşlar borsalarda aylık atıyorum 60bin dolar işlem sınırı var... Bizim de coin yükseldi ve ya trade şle bunu doldurduk. Sırıda kesiyolar mı artık işlem yapılamıyor mu... Bu sorunu nasıl aşıyorsunuz