Arkadaşlar merhaba. Nexo da 25 $ ödül için hala bekliyorum. Tr ye kapatılmadan önce yatırım yapmıştım. Ama kapanınca herkes bişey demeye başladı acaba kapatıldıktan sonra 30 günlük süreyi doldurup ödülü alabilen oldu mu.
Şimdiden teşekkürler.
Nexo ödülünü alan var mı?
13
●894
- 16-07-2022, 19:15:56Supporta yazmıştım. Gelen Cevap:Mcserooo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
7 Temmuz beri bazı yargı bölgelerinde Yönlendirme Programını durdurduğumuz için, bonusun 30. günde otomatik olarak reddedileceğini, ancak, siz ve tavsiyeleriniz, almanız gereken gereksinimleri karşıladığınızdan emin olabilirsiniz. Bonusunuz Ağustos'ta
However, kindly note that as we are halting the Referral Program in some jurisdictions since yesterday (Jul 7), the bonus will be automatically rejected on the 30th day, however, rest assured that if you and your referrals have met the requirements you should receive your bonus sometime in August.
Yani Tüm ödül bekleyenler günü geldiğinde Red olacak. 13 Ağustos tarihine kadar hesaplar incelenecek ona göre ödüller verilecek veya verilmeyecek. - 16-07-2022, 19:35:49her iki tarafa da rejected oluyor, uygun görürlerse 12 Ağutos'ta her iki tarafa da yatıracaklar.mauro1160 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-07-2022, 19:40:09Umarım hocam yoksa haksız kazanc olur bizde fakiriz durumumuz yok yıkık dökuk evde yaşıyoruz yani bizden daha iyiler var.UtkuWeb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle