Arkadaşlar merhaba. Nexo da 25 $ ödül için hala bekliyorum. Tr ye kapatılmadan önce yatırım yapmıştım. Ama kapanınca herkes bişey demeye başladı acaba kapatıldıktan sonra 30 günlük süreyi doldurup ödülü alabilen oldu mu.
Şimdiden teşekkürler.