mauro1160 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Referans yapanlar alıyorsa buyuk haksızlık yani kısaca haram olsun alanlara. ayıp yani bizimde hakkımız var onda.
her iki tarafa da rejected oluyor, uygun görürlerse 12 Ağutos'ta her iki tarafa da yatıracaklar.