• 16-07-2022, 18:35:12
    #1
    Arkadaşlar merhaba. Nexo da 25 $ ödül için hala bekliyorum. Tr ye kapatılmadan önce yatırım yapmıştım. Ama kapanınca herkes bişey demeye başladı acaba kapatıldıktan sonra 30 günlük süreyi doldurup ödülü alabilen oldu mu.
    Şimdiden teşekkürler.
  • 16-07-2022, 18:46:18
    #2
    Benimde 3 gün sonra dolacak 30 gün.
    30 günü geçti ve gelmediyse size kimseye gelmeyecek muhtemelen
  • 16-07-2022, 18:51:38
    #3
    Hayır yanlış anladınız. Benim daha sürem dolmadı ben de sürenin dolmasını bekliyorum. 10gun var daha benim
  • 16-07-2022, 18:53:29
    #4
    2 gün var bekliyorum bakalım ne olcak
  • 16-07-2022, 19:10:15
    #5
    nexo odullerı otomatık reject olacak kımseye yatmayacak umutlanmayın.
    inceleme altına alınıp uygun görülürse 12 ağustosta yatırılacakmıs
  • 16-07-2022, 19:15:56
    #6
    Mcserooo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar merhaba. Nexo da 25 $ ödül için hala bekliyorum. Tr ye kapatılmadan önce yatırım yapmıştım. Ama kapanınca herkes bişey demeye başladı acaba kapatıldıktan sonra 30 günlük süreyi doldurup ödülü alabilen oldu mu.
    Şimdiden teşekkürler.
    Supporta yazmıştım. Gelen Cevap:
    “7 Temmuz beri bazı yargı bölgelerinde Yönlendirme Programını durdurduğumuz için, bonusun 30. günde otomatik olarak reddedileceğini, ancak, siz ve tavsiyeleriniz, almanız gereken gereksinimleri karşıladığınızdan emin olabilirsiniz. Bonusunuz Ağustos'ta

    However, kindly note that as we are halting the Referral Program in some jurisdictions since yesterday (Jul 7), the bonus will be automatically rejected on the 30th day, however, rest assured that if you and your referrals have met the requirements you should receive your bonus sometime in August.

    Yani Tüm ödül bekleyenler günü geldiğinde Red olacak. 13 Ağustos tarihine kadar hesaplar incelenecek ona göre ödüller verilecek veya verilmeyecek.
  • 16-07-2022, 19:23:24
    #7
    Referans yapanlar alıyorsa buyuk haksızlık yani kısaca haram olsun alanlara. ayıp yani bizimde hakkımız var onda.
  • 16-07-2022, 19:35:49
    #8
    mauro1160 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Referans yapanlar alıyorsa buyuk haksızlık yani kısaca haram olsun alanlara. ayıp yani bizimde hakkımız var onda.
    her iki tarafa da rejected oluyor, uygun görürlerse 12 Ağutos'ta her iki tarafa da yatıracaklar.
  • 16-07-2022, 19:40:09
    #9
    UtkuWeb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    her iki tarafa da rejected oluyor, uygun görürlerse 12 Ağutos'ta her iki tarafa da yatıracaklar.
    Umarım hocam yoksa haksız kazanc olur bizde fakiriz durumumuz yok yıkık dökuk evde yaşıyoruz yani bizden daha iyiler var.