BTC hakkındaki görüşünüz nedir?
8
●284
- 21-06-2022, 13:00:00Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Dünya uzun sürecek bir kriz dönemine giriyor.Riskli varlıklar bir süre daha toparlayamaz bence.
- 21-06-2022, 13:00:40piyasa şu an tamamen bir kaos havası var luna felaketinden sonra insanlar tamamen kaostan beslenir oldu. Özellikle kendini fenomen sanan tipler twitter youtube gibi platformlarda insanları inanılmaz yanıltıyorlar.
Bu işten karlı çıkmanın tek yolu düştükçe almaya devam etmektir. 21.500 kırıldığında benim düşüncem 22-23 bandına rahatlıkla oturacaktır. Koşa uça 45-50 k lar şu an biraz uzak ama yıl sonuna doğru rahatlıkla erişebiliriz.
Ben düştükçe her noktadan alım yapmaya devam ediyorum. Şu an alımlarımı durdurdum ve kazancımı izliyorum
Ayrıca btc her yıl aynı şeyleri zaten yapıyor artık ezbere piyasanın gidişhatını tahmin etmek çok zor değil. 18-17.300 beklenen bir düzeltme hareketiydi luna sadece hızlandırdı her şeyi. - 21-06-2022, 13:00:4217.500 ü gördü.... 10 görür mü neden görmesin fakat 2017 seviyesinin bile altını gördü daha aşağısı demek güven zedelenmesi olur o yüzden tahminin bu seviyelerde yani 18-19-20-21-22-23-24 lerde bir süre git gel yapar ardından tekrar duruma bakılır yukarı aşağı...FiKRAL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-06-2022, 13:04:56Herkes birşeyler söylüyor bunlar sadece tahmin kimse bu işin başında değil birde kendi kazanacağını düşünüp kesin konuşarak insanları batıranlarıda var unutmamak lazım
- 21-06-2022, 13:06:59Bilindiği üzere dünya bir krizde fed faiz artıkdıkça para güvenli liman olarak biline dolara kayacaktır.Bu nedenle btc fiyatı düşme olasığı yüksek görüyorum.Dikkatli olmakta fayda var. YTD


