• 21-06-2022, 12:53:44
    #1
    TASARIM AJANSI
    ...........
  • 21-06-2022, 12:55:18
    #2
    kimse bilemez. sadece sallar ve tutar. tamamen manipüle bir piyasa.
  • 21-06-2022, 13:00:00
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Dünya uzun sürecek bir kriz dönemine giriyor.Riskli varlıklar bir süre daha toparlayamaz bence.
  • 21-06-2022, 13:00:40
    #4
    piyasa şu an tamamen bir kaos havası var luna felaketinden sonra insanlar tamamen kaostan beslenir oldu. Özellikle kendini fenomen sanan tipler twitter youtube gibi platformlarda insanları inanılmaz yanıltıyorlar.
    Bu işten karlı çıkmanın tek yolu düştükçe almaya devam etmektir. 21.500 kırıldığında benim düşüncem 22-23 bandına rahatlıkla oturacaktır. Koşa uça 45-50 k lar şu an biraz uzak ama yıl sonuna doğru rahatlıkla erişebiliriz.
    Ben düştükçe her noktadan alım yapmaya devam ediyorum. Şu an alımlarımı durdurdum ve kazancımı izliyorum

    Ayrıca btc her yıl aynı şeyleri zaten yapıyor artık ezbere piyasanın gidişhatını tahmin etmek çok zor değil. 18-17.300 beklenen bir düzeltme hareketiydi luna sadece hızlandırdı her şeyi.
  • 21-06-2022, 13:00:42
    #5
    FiKRAL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba uzun süredir BTC 18k düşecek deniliyordu ben takip edebildiğim kadarıyla 18.500'ü gördüm sonra biraz yukarı tepti.
    Gel gel yapıyor 10k'ya düşecek diyenler de var düşüş trendi bitti şimdi uçuş sırası diyenler de var.
    YTD olmakla beraber sizin görüşünüz ne merak ettim

    Eğer düşüncenizin somut bir sebebi varsa, XXXX sebeplerinden ötürü böyle düşünüyorum diye belirtirseniz çok makbule geçer.
    17.500 ü gördü.... 10 görür mü neden görmesin fakat 2017 seviyesinin bile altını gördü daha aşağısı demek güven zedelenmesi olur o yüzden tahminin bu seviyelerde yani 18-19-20-21-22-23-24 lerde bir süre git gel yapar ardından tekrar duruma bakılır yukarı aşağı...
    • FiKRAL
    FiKRAL bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 21-06-2022, 13:01:05
    #6
  • 21-06-2022, 13:04:56
    #7
    Herkes birşeyler söylüyor bunlar sadece tahmin kimse bu işin başında değil birde kendi kazanacağını düşünüp kesin konuşarak insanları batıranlarıda var unutmamak lazım
  • 21-06-2022, 13:06:59
    #8
    Bilindiği üzere dünya bir krizde fed faiz artıkdıkça para güvenli liman olarak biline dolara kayacaktır.Bu nedenle btc fiyatı düşme olasığı yüksek görüyorum.Dikkatli olmakta fayda var. YTD
  • 21-06-2022, 13:11:55
    #9
    Herkes uzaklaşıp popülerliği unutulunca yine balinalar girer devreye doldur boşalt bir sistem kripto.

    Tabii önce dünyadaki enflasyon, savaş ve gıda sorunları çözülmeli sıcak paranın kriptoya girmesi için.