Merhaba uzun süredir BTC 18k düşecek deniliyordu ben takip edebildiğim kadarıyla 18.500'ü gördüm sonra biraz yukarı tepti.
Gel gel yapıyor 10k'ya düşecek diyenler de var düşüş trendi bitti şimdi uçuş sırası diyenler de var.
YTD olmakla beraber sizin görüşünüz ne merak ettim
Eğer düşüncenizin somut bir sebebi varsa, XXXX sebeplerinden ötürü böyle düşünüyorum diye belirtirseniz çok makbule geçer.
17.500 ü gördü.... 10 görür mü neden görmesin fakat 2017 seviyesinin bile altını gördü daha aşağısı demek güven zedelenmesi olur o yüzden tahminin bu seviyelerde yani 18-19-20-21-22-23-24 lerde bir süre git gel yapar ardından tekrar duruma bakılır yukarı aşağı...