• 14-05-2022, 17:43:51
    #28
    Lunanin artik hayali bitti parayi goturen goturdu birakin 1 dolar olmasini 0.01 dolar dahi olmaz. YTD
  • 14-05-2022, 18:38:27
    #29
    globaltr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yüzde 1000 artan bir coin alınmaz.
    Sonra konu açıyorsunuz battım bittim diye
    Kime göre neye göre alınmaz
    %10000xxx düşen koin aldık böyle düşünün
  • 14-05-2022, 19:06:32
    #30
    _cihatayan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kime göre neye göre alınmaz
    %10000xxx düşen koin aldık böyle düşünün
    Acaba 30 milyar dolar piyasayı tokatlayan bir coin olduğu için olabilir mi?
  • 14-05-2022, 22:57:38
    #31
    bim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dün gece 4 gibi 200 tl lik aldim 122 bin adet, sabaha dedim sıfırlar sabah baktım 600 tl olmuş, 200 tl anaparayi kurtarayım dedim 41 bin sattım. 81 bin luna bedavaya gelmiş oldu böyle saçma bir kar hiç görmedim, garip birşey.
  • 15-05-2022, 00:35:08
    #32
    Sizi üzebilecek, günlük yaşantınızı sekteye uğratacak miktarlarda yatırım yapmamanızı tavsiye ederim. Ben 1i 3 yaptım 2 saatte al-sat ile, sonra düşükten 3lük daha aldım. Şimdi unuttum duruyor öyle. 6 ay sonraya kadar fiyatına dahi bakmak istemiyorum. (YTD)
  • 15-05-2022, 01:17:06
    #33
    Kurumsal PLUS
    SLP beni yaktığından beri kriptoyla ilgilenmiyordum. Sırf bu kervana katılmak için 50bin adette ben aldım. Sonunu merak ediyorum
  • 15-05-2022, 02:49:11
    #34
    Binance üzerinde satışı devam ediyor mu?
  • 15-05-2022, 10:25:06
    #35
    Kripto paradan varımı yoğumu çekmiştim. Dayanamadım üzmeyecek miktarda da ben aldım😅
  • 15-05-2022, 10:50:25
    #36
    Crackmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yeniden özür olarak 1 2 doları göreceğini düşünüyorum sonra sabit tutarlar
    Özür olarakmı 😀 kim kimden özür dileyecekmiş