Sizi üzebilecek, günlük yaşantınızı sekteye uğratacak miktarlarda yatırım yapmamanızı tavsiye ederim. Ben 1i 3 yaptım 2 saatte al-sat ile, sonra düşükten 3lük daha aldım. Şimdi unuttum duruyor öyle. 6 ay sonraya kadar fiyatına dahi bakmak istemiyorum. (YTD)