• 14-05-2022, 20:41:21
    #37
    UST Yi Düzeltirler bir şekilde 1$ a sabitlerler iyiki LUNA Almamışsınız. stabil koini sabitleme ihtimalleri var. ama LUNA nın tekrar 100$a gelme ihtimali yok..
  • 14-05-2022, 22:48:54
    #38
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    UST Yi Düzeltirler bir şekilde 1$ a sabitlerler iyiki LUNA Almamışsınız. stabil koini sabitleme ihtimalleri var. ama LUNA nın tekrar 100$a gelme ihtimali yok..
    Umudu artık yitirdim
  • 15-05-2022, 13:57:16
    #39
    batacağınız kadar batmışsınız. eski seviyesine gelene kadar elinizde tutmanız mantıklı hareket olacaktır. bu piyasada panikleyen her zaman kaybeder
  • 15-05-2022, 14:30:49
    #40
    Türkiye kripto para piyasasında dünyada 3. konumda ülke...

    Ne paralar gitti akıl alacak gibi değil.
    Bende zararına coinleri bozdum ve ne yazık ki sıfıra inenlerden biri de ben oldum.

    Yapacak bişey yok. Bundan sonra daha mantıklı ve dikkatli ilerleyerek kaybettiklerimizi toparlamalıyız.
  • 15-05-2022, 21:17:09
    #41
    ah bee abi
  • 15-05-2022, 21:39:36
    #42
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    IvarLOTHBROK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam yaptığım tahminler doğruysa yorum atarsınız, aynı benim gibi USDT'den yıllık 10% getiri yerine UST'de %20 cazip geldi USDTleri satıp UST aldınız sonrasında stake ettiniz herşey normalken ufak bir düşüş yaşadı ve orada çıkmak istemediniz çünkü stable coinde para kaybetmek çok saçma bir durum, sonra biraz daha düştü çıkar diye beklediniz biraz yükseldi ve satmadınız yinede, sonra tamamen çökü. Aynısını yaşadım olay örgüsü 1e 1 aynıysa bir yorum bırakın .
    Benim yaşadığım bu durum oldu. Portföyün %30 gibi bir bölümü gitti, maalesef.
  • 16-05-2022, 00:10:25
    #43
    cok gecmis olsun kiymetli kardesim.
    nasipten ötesini gecemezsin , iyi bir basari sagladin ki bu fiyatlara cikip risk almayi bildin. Yasadigin seyin kolay olmadigini biliyorum. fakat , bazen bu gibi durumlar pahali bir tecrübe oluyor.
  • 16-05-2022, 00:50:00
    #44
    ust aynı durumdayım , tabiki bu kadar büyük değil ama stabil coin olan ust bizi dibin dibine çekti .. adam 18 milyar dolar karşılığında 18 milyar token verdi , stabilliği bırak %90 değer kaybetti . Resmen sattığı tokenlerin sahte dolar çıkması gibi bir olay , kimse tahmin edemezdi .. Ama takipteyiz yetkililerlede görüştük ust çıkmasa bile tazmin edilicek paradan hakkımızı alıcaz inş . Sizinde pes etmemenizi öneririm
  • 17-05-2022, 17:17:31
    #45
    ugurky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    45.000$ değerinde olan tüm birikimimi 1 günde hiç ettim. Kriptoya bulaştığım günden bu yana hayatım çok değişmişti. Ne doğru dürüst eğlenmesini bilebildim ne de yaşamasını. Sabah akşam sürekli takip ettiğim parayı kaybetmem için 1 gece yetti. Hata bende tabii ki. Usdt’den çıkıp, UST’ye geçmem oldu. Üzüldüm hayal kırıklığına uğradım. Ama Allah ömürün de, her şeyinde hayırlısını nasip etsin herkese.

    geçmiş olsun benimde yaklaşık 20-30 bin dolar gitti ama şimdi toplamaya başladım geri bol kazançlar :/