ust aynı durumdayım , tabiki bu kadar büyük değil ama stabil coin olan ust bizi dibin dibine çekti .. adam 18 milyar dolar karşılığında 18 milyar token verdi , stabilliği bırak %90 değer kaybetti . Resmen sattığı tokenlerin sahte dolar çıkması gibi bir olay , kimse tahmin edemezdi .. Ama takipteyiz yetkililerlede görüştük ust çıkmasa bile tazmin edilicek paradan hakkımızı alıcaz inş . Sizinde pes etmemenizi öneririm