Hocam yaptığım tahminler doğruysa yorum atarsınız, aynı benim gibi USDT'den yıllık 10% getiri yerine UST'de %20 cazip geldi USDTleri satıp UST aldınız

sonrasında stake ettiniz herşey normalken ufak bir düşüş yaşadı ve orada çıkmak istemediniz çünkü stable coinde para kaybetmek çok saçma bir durum, sonra biraz daha düştü çıkar diye beklediniz biraz yükseldi ve satmadınız yinede, sonra tamamen çökü. Aynısını yaşadım olay örgüsü 1e 1 aynıysa bir yorum bırakın

.
Benim yaşadığım bu durum oldu. Portföyün %30 gibi bir bölümü gitti, maalesef.