• 13-05-2022, 00:56:04
    #10
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hold yaptığın coinler 100x yapmıştır, ama trust wallet doğrulama cümlesini unutmuşsundur.

    Hahahha telefonum, bilgisayarım, flash diskim yanmazsa tohumlarım kaybolmaz
  • 13-05-2022, 02:24:10
    #11
    Fizz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    22 dolardan malı bize dayattıkları günden beri ismini dahi anmıyorum.
    +3 dolarla hemen arkanızdayım
  • 13-05-2022, 02:42:52
    #12
    0,7 civarındayken Crypto Kemal sayesinde duydum araştırdım falan kafama yattı yakınlarıma çok söyledim şuna bi 5-10 bin TL atalım diye kimse yanaşmadı. 300-400 lira param vardı 0,7'den girip 35-40 aralığında çıktım. Dipten girip tepeden sattım kazara çok başarılı al-sat yapmış oldum ama, milletin fee'ye verdiği bakiyeyle