• 12-05-2022, 23:56:08
    #1
    Aramızda Cake coin tutan varmı? Varsa nedir durumlar. Kar zarar vs
  • 12-05-2022, 23:57:24
    #2
    Evet Hocam Hemiz Tuttuk cok şükür 😀
  • 12-05-2022, 23:58:04
    #3
    Nums adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet Hocam Hemiz Tuttuk cok şükür 😀
    Maliyet nedir kar zararlar
  • 12-05-2022, 23:59:07
    #4
    Hocam Uniswap var çoğunluk ama yani üzmeyecek miktarda da Cake ve Bake tutuyorum.. Tabii ki zaradayım ama maliyet düşürdük işte.. Bekliyeceğiz.. Sabır.
  • 13-05-2022, 00:30:20
    #5
    22 dolardan malı bize dayattıkları günden beri ismini dahi anmıyorum.
  • 13-05-2022, 00:38:03
    #6
    Fizz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    22 dolardan malı bize dayattıkları günden beri ismini dahi anmıyorum.
    Şuanki durumunuz nedir? Sattınız mı? Halen bekletiyor musunuz?
  • 13-05-2022, 00:41:47
    #7
    A.AY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şuanki durumunuz nedir? Sattınız mı? Halen bekletiyor musunuz?
    Trustwallet üzerinde tutmaya devam ediyorum. Uygulamayı da sildim yükselene kadar hold
  • 13-05-2022, 00:43:15
    #8
    Fizz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Trustwallet üzerinde tutmaya devam ediyorum. Uygulamayı da sildim yükselene kadar hold
    İşte bu yüzden spot iyidir. Vadeli de benzer durum olsaydı sıfırlanmıştınız. Bence moralinizi bozmayın. İnşallah gün gelir 30 40'lı rakamlara çıkar
  • 13-05-2022, 00:50:01
    #9
    Fizz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Trustwallet üzerinde tutmaya devam ediyorum. Uygulamayı da sildim yükselene kadar hold
    Hold yaptığın coinler 100x yapmıştır, ama trust wallet doğrulama cümlesini unutmuşsundur.