0,7 civarındayken Crypto Kemal sayesinde duydum araştırdım falan kafama yattı yakınlarıma çok söyledim şuna bi 5-10 bin TL atalım diye kimse yanaşmadı. 300-400 lira param vardı 0,7'den girip 35-40 aralığında çıktım. Dipten girip tepeden sattım kazara çok başarılı al-sat yapmış oldum ama, milletin fee'ye verdiği bakiyeyle