• 25-04-2022, 10:15:55
    #10
    Piyasayı nereden takip ettiğimi bilseniz gülersiniz. Google Trends, orada hareketlilik olmadığı sürece pek bir beklentim olmuyor insanların ilgisi artarsa, coin adları patlama yaparsa tamam diyorum, var birşeyler

    Ayırca ölümüne HODL
  • 25-04-2022, 10:16:32
    #11
    SEOPro adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    etrafımdaki herkes zararda stop yapmadığımız için
    Ne ayıymış ama

    Ancak asıl önemli olan sabırlı olmaktır parayı kaldıran uzun vadeli düşünenlerdir.

    bu arada çağlar hocam pm kutunu silsen de soru sorsak
    Danışılacak kadar profesyonel olduğumu sanmıyorum ama profilimdeki Whatsapp'dan yazarsan fikir alışverişi yapabiliriz. Çünkü zamanında grafik analizi paylaşımı yaparak durumdan bahsettiğimde "analiz yalan, bunlar safsata" vs. şeklinde gelen yorumlardan sonra hevesim kaçtı ve analiz paylaşımını bıraktım
  • 25-04-2022, 10:17:10
    #12
    Boğa ve Ayı sezonu ikisinin de olduğuna inanmıyorum yaklaşık 2017 yılından beri hep bu kelimelerle insanları meşgul ettiler fakat her iki durumda da kar etmek mümkün.
    Not bu yazım konu sahibi için değildir.
  • 25-04-2022, 10:18:38
    #13
    Valx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Boğa ve Ayı sezonu ikisinin de olduğuna inanmıyorum yaklaşık 2017 yılından beri hep bu kelimelerle insanları meşgul ettiler fakat her iki durumda da kar etmek mümkün.
    Not bu yazım konu sahibi için değildir.
    Her iki durumda da kar etmek mümkündür. Bu cümleye katılıyorum.

    Kasımda aşk başkadır.
    Ayıda kar başkadır.

    : )))
  • 25-04-2022, 10:36:58
    #14
    Hiç boğadan çıkmadık ki.
  • 25-04-2022, 11:35:40
    #15
    TASARIM AJANSI
    Benim aldigim coin zaten ayi donemindeydi 50k zarar vardi, simdi ayi oglu ayi olucak sanirim
  • 25-04-2022, 11:41:39
    #16
    FiKRAL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim aldigim coin zaten ayi donemindeydi 50k zarar vardi, simdi ayi oglu ayi olucak sanirim
    Çok yüklü alım yapmadınız umarım?
  • 25-04-2022, 11:44:15
    #17
    TASARIM AJANSI
    CGLR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok yüklü alım yapmadınız umarım?
    Yüklü alım yaptım maalesef, 5-6 aydır zararımın çıkması için sabrediyorum ama dediğiniz gibi ayı dönemi gelirse psikoloji bırakmayacak gibi
  • 25-04-2022, 12:23:20
    #18
    FiKRAL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yüklü alım yaptım maalesef, 5-6 aydır zararımın çıkması için sabrediyorum ama dediğiniz gibi ayı dönemi gelirse psikoloji bırakmayacak gibi
    Dost acı söyler, acıyı tatlı söyler. Uzun süreli yatırımcılar için çok üzücü bir zaman diliminde olduğuma inanıyorum. Niyetim kimseyi korkutmak değil ama şahsen %100 USDT'de bekliyorum.
    Dilersen profilimdeki Whatsapp'dan bana ulaşıp bilgisayarıma bağlanarak göstereceklerimi anlayınca her şeyin farkında varacaksın.