Yüklü alım yaptım maalesef, 5-6 aydır zararımın çıkması için sabrediyorum ama dediğiniz gibi ayı dönemi gelirse psikoloji bırakmayacak gibi
Dost acı söyler, acıyı tatlı söyler. Uzun süreli yatırımcılar için çok üzücü bir zaman diliminde olduğuma inanıyorum. Niyetim kimseyi korkutmak değil ama şahsen %100 USDT'de bekliyorum.
Dilersen profilimdeki Whatsapp'dan bana ulaşıp bilgisayarıma bağlanarak göstereceklerimi anlayınca her şeyin farkında varacaksın.