Valx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Boğa ve Ayı sezonu ikisinin de olduğuna inanmıyorum yaklaşık 2017 yılından beri hep bu kelimelerle insanları meşgul ettiler fakat her iki durumda da kar etmek mümkün.
Not bu yazım konu sahibi için değildir.
Her iki durumda da kar etmek mümkündür. Bu cümleye katılıyorum.

Kasımda aşk başkadır.
Ayıda kar başkadır.

: )))