• 14-04-2022, 13:16:03
    #10
    Platin üye
    Düşündüm de yıllık da iyi bir rakam yüzde 21. 10k dolar koysan 2100 dolar eder, bu da aylık 150 dolar falan. Banka faizinden çok daha yüksek
  • 14-04-2022, 13:22:51
    #11
    binance staking bankadaki vadeli hesap ile aynımı hocam 30 gün koyunca 30 günün sonunda size belirttiği faiz oranında kar bırakıyor yani yılda %21 gibi, tek riski coin düşerse dimi hocam ekstra bi risk varmı bilgi verebilirmisiniz?
  • 14-04-2022, 13:25:02
    #12
    miracuzunlar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    binance staking bankadaki vadeli hesap ile aynımı hocam 30 gün koyunca 30 günün sonunda size belirttiği faiz oranında kar bırakıyor yani yılda %21 gibi, tek riski coin düşerse dimi hocam ekstra bi risk varmı bilgi verebilirmisiniz?
    benim anladığım kadarıyla evet aynı. riski ise coin düşebilir çıkabilir tekrar düşebilir. vadeyi bozamazsınız. ancak ben riske girmemek için ust seçtim. tabii ki de ytd
  • 14-04-2022, 13:35:33
    #13
    wam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    xx.xxx tutarda binance üzerinde usdt bulunuyordu. harcamıyordum. dedim bari bi getirisi olsun. kötü gün için bir kısım ayırdım. gerisini ise ust olarak %21 apy ile 30 gün stake'e koydum. stabil coin olduğu için zarar etmem %0 gibi gözüküyor. aylık getirisi x.xxx türk lirası. öğrenci olarak geçinmeye yeter gibi gözüküyor. 1usdt=1ust=1dolar. sizce nasıl bir karar? farklı bir şekilde değerlendirmek mümkün müydü bu tarz?
    Benim uzman olmadığım bir konudur bu coin veya staking konuları yatırım tavsiyesi falan değildir . Uyarı : bilmeyen anlamayan kişiler kesinlikle uzak durmalıdır .
    Hep yapayım diyordum erteledim şimdi ilk kez senin konuyu görünce bende BSW üzerinden staking yaptım .
    Ciddi miktar yatırıp riske girdim ama denemeye değer göze alarak girdim.
    Düşerse coin yapacak bir şey yok şansa kalmış.
  • 15-04-2022, 10:56:45
    #14
    Bu oranları nerede görüyorsunuz? ben baktığımda USDT için %3,12 BUSD için %13,33 görüyorum,
  • 15-04-2022, 11:21:14
    #15
    AldagBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu oranları nerede görüyorsunuz? ben baktığımda USDT için %3,12 BUSD için %13,33 görüyorum,
    Ust diye aratin hocam usdt to ust yapıp öyle yatırmak gerekiyor.
  • 15-04-2022, 11:22:45
    #16
    MGurgan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ust diye aratin hocam usdt to ust yapıp öyle yatırmak gerekiyor.
    heh anladım ben USDT bakıyordum
  • 15-04-2022, 11:37:53
    #17
    Yıllık 21 almak için her ay tekrar stake mi edeceksiniz?
  • 15-04-2022, 12:03:33
    #18
    ilyasutkum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yıllık 21 almak için her ay tekrar stake mi edeceksiniz?
    evet. ana paraya dokunmadan giderlerimi karşılamak mantıklı gözüküyor