xx.xxx tutarda binance üzerinde usdt bulunuyordu. harcamıyordum. dedim bari bi getirisi olsun. kötü gün için bir kısım ayırdım. gerisini ise ust olarak %21 apy ile 30 gün stake'e koydum. stabil coin olduğu için zarar etmem %0 gibi gözüküyor. aylık getirisi x.xxx türk lirası. öğrenci olarak geçinmeye yeter gibi gözüküyor. 1usdt=1ust=1dolar. sizce nasıl bir karar? farklı bir şekilde değerlendirmek mümkün müydü bu tarz?
Benim uzman olmadığım bir konudur bu coin veya staking konuları yatırım tavsiyesi falan değildir . Uyarı : bilmeyen anlamayan kişiler kesinlikle uzak durmalıdır .
Hep yapayım diyordum erteledim şimdi ilk kez senin konuyu görünce bende
BSW üzerinden staking yaptım .
Ciddi miktar yatırıp riske girdim ama denemeye değer göze alarak girdim.
Düşerse coin yapacak bir şey yok şansa kalmış.