• 31-03-2022, 10:21:01
    #10
    emirdrlx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    60'dan alıp yükselmiyor diye satan ben şuan kafamı duvara vuruyorum..
    117 tl olmuş şu an 253 tl oldu benim hesap Beşiktaş'ı yenersek daha da uçar satarım.
    Ah kafam ah varya keşke zamanında 20 ₺ falanken şöyle bi 50-60 tane alsaydık.
  • 31-03-2022, 12:33:22
    #11
    gorilofficial adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    117 tl olmuş şu an 253 tl oldu benim hesap Beşiktaş'ı yenersek daha da uçar satarım.
    Ah kafam ah varya keşke zamanında 20 ₺ falanken şöyle bi 50-60 tane alsaydık.
    Dün almıştım ufak miktarda bugün bana 220₺ kazandırdı. 😂🤌🤌

    Şimdi ise Göztepe SK'ı bekliyorum ondan da alıp tekrar gireceğim
  • 31-03-2022, 12:34:00
    #12
    emirdrlx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dün almıştım ufak miktarda bugün bana 220₺ kazandırdı. 😂🤌🤌
    Nasıl ufak miktar ya 😂 ben cumartesiden beri tuttum 90₺ kar
  • 31-03-2022, 12:36:51
    #13
    gorilofficial adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nasıl ufak miktar ya 😂 ben cumartesiden beri tuttum 90₺ kar
    102₺'dan 4,84 adet almıştım bugün 148₺'ı gördü 😄🤌
  • 31-03-2022, 13:05:29
    #14
    emirdrlx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    102₺'dan 4,84 adet almıştım bugün 148₺'ı gördü 😄🤌
    Ah ah varya kafamı duvarlara vurucam gidip 50 dolarlık kishu alcağıma bir yıl önce tokeni alsaydın şimdi mis gibi param vardı