emirdrlx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
60'dan alıp yükselmiyor diye satan ben şuan kafamı duvara vuruyorum..
117 tl olmuş şu an 253 tl oldu benim hesap Beşiktaş'ı yenersek daha da uçar satarım.
Ah kafam ah varya keşke zamanında 20 ₺ falanken şöyle bi 50-60 tane alsaydık.