Hocam zaten bir hisse veya coine trend kırılımlarında giriş yaparsın. O yüzden belli bir yükseliş olması gerekiyor. Şuanda söylemeleri gayet normal değil mi?
Not: Herhangi bir yere grafik vs. atan biri değilim
😁 aynen öyle, ama bu demek değil ki gerçekten güzel tahmin eden insanlar yok, var tabiki. ama bu işler biraz da şans meselesi yarın nelerin olacağını hiç kestiremiyoruz çünkü
Zaten analiz düşüşü ya da yükselişi tahmin etmek demek değildir mevcut durumu analiz edersiniz işleme giriş ve çıkış noktalarınızı tespit edersiniz yükselirse nerede nasıl davranırım düşerse nerede nasıl davranırım diye plan yapmanıza yardımcı olur ve olası senaryoya göre davranışınızı belirlersiniz.
teknik analizi bilmeyenlerin bu şekilde konuşması doğal, hayatını teknik analiz ile geçindiren çok fazla insan var. her şey fiyata dahil, okumasını bilene
Beni kimse yanlış anlamasın ama bu çizgiler filan boş şeyler uğraşanlar insanlara saygım var harbi 3-4 saat uğraşan var ama şans işide işin içinde iddanın analizi gibi çizgi tek gerçek Allahın dediği olur