Konu
Gelir şimdi teknik analizciler :d
28-03-2022, 01:53:18
#10
editorkazani
Hocam zaten bir hisse veya coine trend kırılımlarında giriş yaparsın. O yüzden belli bir yükseliş olması gerekiyor. Şuanda söylemeleri gayet normal değil mi?
Not: Herhangi bir yere grafik vs. atan biri değilim