Hocam zaten bir hisse veya coine trend kırılımlarında giriş yaparsın. O yüzden belli bir yükseliş olması gerekiyor. Şuanda söylemeleri gayet normal değil mi?

Not: Herhangi bir yere grafik vs. atan biri değilim