onrz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam ben çok teknik bir analizciyim. Ben alınca sat, ben satınca al 😅
şimdi sen almıyorsun tmmı, hay yaşa canına yandığım 😁😁 az çıksın öyle alırsın 🥴