• 23-01-2022, 23:02:02
    #10
    decameron adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şu an yeter bir kaç saat sonra değişirse bilemem.

    Bunada yetersiz diyor hocam bu nasıl bi matemask mış kafayı yiyecem 75 gwei gösteriyor bu 17 dolara yetersiz diyor.

    Edit1;
    Arkadaşlar burda bir arkadaş bana akıl verdi ve cross bağlantı var onu kullan dedi.
    bende biraz araştırdım ve Avax ağında bu bağlantının olduğunu buldum. ve USDT mi USDT.e şeklinde AVAX ağına attım.
    Şimdi Bu USDT.E ile ne yaparız bilmiyorum. Parayı çekebilirsem tekrar güncelleme yaparım.
  • 24-01-2022, 00:13:41
    #11
    lolo_halo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    Bunada yetersiz diyor hocam bu nasıl bi matemask mış kafayı yiyecem 75 gwei gösteriyor bu 17 dolara yetersiz diyor.
    metamaskla alakası yok hocam olayın ethereum netwokunde feeler çok yüksek.
    gönderme ekranında gas limiti ve gas fee yi manuel olarak ayarlayabileceğin bir ekran olucak oradan az az düşürerek 17 Usdtyi görecek kadar düşürebilirsin biraz geç yayınlanır ama ağda bilgin olsun yada fee nin düşük olacağı bir zamanı bekle 17 dolar iyi para o parayla yarın feenin düşük olduğu saatlerde işlem yapabilirsin.
  • 24-01-2022, 00:12:53
    #12
    bu cüzdanlar yüz binlerce insan parasını kaptırdı. Ağda kayboluyor deniliyor ancak palavra. Sonuçta cüzdanın sahip olduğu şirket belli.
  • 24-01-2022, 00:14:06
    #13
    gas limiti 60000, gas priceı 0.000000127252572074 Ether (127.252572074 Gwei) olarak ayarlayıp denermisin.
  • 24-01-2022, 00:15:12
    #14
    SEOPro adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu cüzdanlar yüz binlerce insan parasını kaptırdı. Ağda kayboluyor deniliyor ancak palavra. Sonuçta cüzdanın sahip olduğu şirket belli.
    ne alaka hocam metamask açık kaynak kodlu bir cüzdan ağda birşeyin kaybolduğu falanda yok.
  • 24-01-2022, 03:29:40
    #15
    decameron adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    gas limiti 60000, gas priceı 0.000000127252572074 Ether (127.252572074 Gwei) olarak ayarlayıp denermisin.
    Hocam bunu bilgisayar ekranından nasıl ayarlıyoruz. Mobilden send tıklayıp 1 rakamını girince programdan atıyor beni. Nalet program.