decameron adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
şu an yeter bir kaç saat sonra değişirse bilemem.

Bunada yetersiz diyor hocam bu nasıl bi matemask mış kafayı yiyecem 75 gwei gösteriyor bu 17 dolara yetersiz diyor.

Edit1;
Arkadaşlar burda bir arkadaş bana akıl verdi ve cross bağlantı var onu kullan dedi.
bende biraz araştırdım ve Avax ağında bu bağlantının olduğunu buldum. ve USDT mi USDT.e şeklinde AVAX ağına attım.
Şimdi Bu USDT.E ile ne yaparız bilmiyorum. Parayı çekebilirsem tekrar güncelleme yaparım.