lolo_halo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Bunada yetersiz diyor hocam bu nasıl bi matemask mış kafayı yiyecem 75 gwei gösteriyor bu 17 dolara yetersiz diyor.
metamaskla alakası yok hocam olayın ethereum netwokunde feeler çok yüksek.
gönderme ekranında gas limiti ve gas fee yi manuel olarak ayarlayabileceğin bir ekran olucak oradan az az düşürerek 17 Usdtyi görecek kadar düşürebilirsin biraz geç yayınlanır ama ağda bilgin olsun yada fee nin düşük olacağı bir zamanı bekle 17 dolar iyi para o parayla yarın feenin düşük olduğu saatlerde işlem yapabilirsin.