• 22-01-2022, 17:30:03
    #37
    Berkayel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1-1.5 yıldır borsadaki para ile işlemler açıp kapatarak harçlığımı çıkarıyordum totalde kârdayım fakat ne yazık ki şu an 0 olduğum gerçeğini değiştirmiyor. Çok uzun bir süre asla aynı kasaya sahip olamayacak olan bir öğrenciyim ve bu sabah uyandığımda gördüğüm manzara beni tarifsiz bir boşluğa sürükledi. Üstüne ekleyip ticarete girmek, herhangi bir şeyler yapmak gibi hayallerim vardı ama tamamen gitti. Yıllardır finansal özgürlük kazanmak için çabalıyorum yaşıtlarım gezip eğlenirken ben 5 yıl sonra nasıl kendimden memnun bir konumda olabilirim diye düşünüyor araştırmalar yapıyordum ama artık bu araştırmalarım da bitti. Çünkü dünyanın en iyi fikrini de bulsam bunu gerçekleştirebilecek bir param yok. Şimdiye ve geleceğe dair hiçbir umudum kalmadı, annemi maddi konularda mutlu edebileceğime dair hiçbir umudum kalmadı. Bunca zamandır bir şeyler için uğraştığım halde hala bir şey başaramadıysam sanırım sorun tamamen bende. Hayatım her zaman boktandı ve bugün itibariyle çok uzun bir süre daha boktan devam edeceği kesinleşmiş oldu

    Bu akşam bir adet faaliyete geçmemiş e-ticaret sitesi ( Petshop sektörü )
    1 adet kripto para telegram kanalı satacağım

    birkaç gün sonra da görev sitemi
    Geçmiş olsun telegram grubunu pm alabilir miyim?
  • 22-01-2022, 17:36:41
    #38
    Hocam şöyle düşün sen dünyadaki en zengin adamların parasını çalmaya çalışırken kaybettin okuldaki sınıftaki bi arkadaşına karşı değil. Savaştığın kişiler çok büyük ve çok güçlü hatalarından ders çıkarıp daha güçlü tekrar başlaman lazım
  • 22-01-2022, 17:47:56
    #39
    Hocam ethereum'un 3 dolar olduğu zamanlardan beri bu işlerin içerisinde her zaman çıkış sonrası çakılma çakılma sonrasıda bir çıkış oldu 5 mi 10 mu kaç kere tekrar etti hatırlamam bu senaryo o yüzden biraz sabretmenizi öneririm bir de kar cebe yakışır prensibi ile hareket ederseniz daha az üzülürsünüz.
  • 22-01-2022, 18:02:33
    #40
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    sifirlanma nasıl oluyor satma bekle acelen mi var bizde zarardayiz ama bekliyoruz mlsf yapacak bisey yok
  • 22-01-2022, 18:12:08
    #41
    Üyeliği durduruldu
    Geçmiş olsun hocam. Ama anlamadım nasıl sıfırlanabildi. 2 katı bir düşüş bile yaşanmadı, ve coin sıfırlanmazsa parada sıfırlanmaz diye düşünüyorum. Bu arada kimseye al-sat ve vadeli işlemler tavsiyesi etmiyorum. Vadeli işlemler ve al-sat' ın hiçbir farkı yok hepsi aynı şey. Bitcoin öncedende bu şekilde düşmüştü ve geri yükselmişti bu seferde öyle olur diye düşünüyorum hocam bence eğer elinizde coin çok azaldıysa satmayın tutun. Bitcoin mutlaka yükselir hatta ivmesini alıp dahada yükselebilir. Dediğim gibi eğer işinize yaramayacak bir para ise onu tutun ve satmayın. YTD
  • 22-01-2022, 18:14:11
    #42
    21 yasindayim. Maddi olarak hep en dipteydim. Zirveye ulastim. Suan tekrar dipteyim. Yani tek senn degilsin hocam. Tekrar cikilir dipten.
  • 22-01-2022, 18:16:04
    #43
    turguthan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sifirlanma nasıl oluyor satma bekle acelen mi var bizde zarardayiz ama bekliyoruz mlsf yapacak bisey yok
    SEOBuyuk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun hocam. Ama anlamadım nasıl sıfırlanabildi. 2 katı bir düşüş bile yaşanmadı, ve coin sıfırlanmazsa parada sıfırlanmaz diye düşünüyorum. Bu arada kimseye al-sat ve vadeli işlemler tavsiyesi etmiyorum. Vadeli işlemler ve al-sat' ın hiçbir farkı yok hepsi aynı şey. Bitcoin öncedende bu şekilde düşmüştü ve geri yükselmişti bu seferde öyle olur diye düşünüyorum hocam bence eğer elinizde coin çok azaldıysa satmayın tutun. Bitcoin mutlaka yükselir hatta ivmesini alıp dahada yükselebilir YTD
    Arkadaşlar adam düşük kaldıraçlı vadeli işlem yaptığından bahsediyor. Kaldıraç 5x bile olsa BTC iki günde %20 düştüğü için pozisyon likide olmuş yani.


    Geçmiş olsun. Sana tavsiyem bu piyasaya küsme, tecrübeyi senin için yüksek bir miktar parayla satın almışsın. Hepimiz spotta da vadelide de kayıplar yaşadık.
    Bir de "yaşıtlarım gezip tozarken" düşüncesi çok tehlikeli. İnsanları gezip tozmasıyla yargılama, bak gezip tozmadığınla kalmış oldun bu durumda.
  • 22-01-2022, 18:19:33
    #44
    Üyeliği durduruldu
    Berkayel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam ben burda cebimde sigara alacak param kalmadı diyorum siz indikatör reklamı yapıyorsunuz ayıptır ya

    Çok geçmiş olsun

    Sizi sığ düşüncenizle baş başa bırakıyorum

    Spot ürün olsaydı zaten sorun değildi fakat tüm paramı kaybettiğim bir çöküş yaşandıysa çöküşün boyutunun pek de önemi kalmıyor
    Ben spot sandım hocam geçmiş olsun. Vadeli işlemlerde mutlaka temkinli oynamak gereklidir. asla ama asla likidite olacağını unutmayın. ve şunuda söylyeyim ASLA bütün birikimizle kripto para, hisse, altın, döviz veya herhangi bir yatırıma girmeyin, üzülmeyeceğiniz pararla girin. Geçmiş olsun
  • 22-01-2022, 18:24:47
    #45
    Üyeliği durduruldu
    gecmis olsun, ümitsizliğe kapılma, 1,5 senede kaybettiğini en kötü 1,5 senede yine kazanırsın daha yaşın genç upuzun bır maraton var önünde burdan kazandığın tecrübelerini hayatının kalanında kullanacaksın. Çok geçmiş olsun bir kaç gün acını kabullen yasını tut ve daha güçlü kalk ve çalışmaya başla. Yatırım için değil briktirmek için biriktirebildiğin kadar para biriktir 2024 de halving gelince döngü tekrar başlayacak ozamana kadar elinde mümkün olduğunca kaynak biriktirmeye çalış. Biliyorum şuanda umutsuzluk, yorulmuşluk ve hevessizlik var geleceğe yönelik. Tekrar para biriktirmeye başlayınca hepsi hafifleyecek